Rezolva chestionare drpciv online si obtine carnetul auto din prima vizita la examen.

Puterea exemplului

De ceva vreme încoace, mă gândesc la ce primesc și la ce ofer. Iar prin asta mă refer nu la lucruri și la atitudini, comportament și respect.

Tocmai am citit o carte în care spunea că singura metodă prin care poți obține ce vrei este să-i ajuți pe alții să obțină ce vor.

Eu cred în puterea exemplului. Cred asta pentru că dacă eu nu aș face altora ceea ce vreau eu să primesc, m-aș simți prost să aștept ceva.

Pentru mine puterea exemplului este ceva ce dă siguranță și ceva ce poate schimba mentalități, iar apoi vieți. Copiii imită de obicei părinții, ei le dau exemplu de cum să se comporte, cum să facă anumite lucruri și ei le fac. 

Însă vine un moment în care observ că puterea exemplului nu este îndeajuns. Simt că degeaba vorbesc frumos și fac anumite lucruri pentru că simt că nu aduc niciun folos niciunei părți.

Nu știu ce să adaug exemplului pentru a putea fi urmat. Voi ce credeți? Aveți experiențe de acest gen?